• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Przedszkole w Kisielicach

uczymy, rozwijamy, inspirujemy...

Kategorie postów

  • pani kamila (63)
  • pani wioleta (51)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • Zajęcia zdalne Pani Kamila
    • Lekcja 1 Pan Bałagan
    • Lekcja 2 - Pan Leniuszek
    • Lekcja 3 -Mała Pomocnica
    • Lekcja 4 - Pan Łakomczuch

Jestem muzykantem

Jestem muzykantem

 

1. „Jestem muzykantem” – zabawa tradycyjna.

2. „Rytm” – zabawa matematyczna z wykorzystaniem W.53–54.

3. Zachęcanie dzieci do samodzielnego wymyślania zabaw.

 

1. „Jestem muzykantem” – zabawa tradycyjna.

Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)

Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)

A na czym? Na flecie

A na flecie, fiju fiju… A na flecie, fiju fiju… A na flecie, fiju fiju… A na flecie bęc. (naśladują granie na flecie)

Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)

Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)

A na czym? Na bębnie

A na bębnie bumtarara, bumtarara… A na bębnie bumtarara, bumtarara… A na bębnie bumtarara, bumtarara… A na bębnie bęc. (naśladują grę na bębnie)

Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)

Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)

A na czym? Na trąbce

A na trąbce trutututu, trutututu… A na trąbce trutututu, trutututu… A na trąbce trutututu, trutututu… A na trąbce bęc. (naśladują grę na trąbce)

Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)

Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)

A na czym? A na skrzypcach… (I tak dalej wg pomysłu dzieci). 

2. „Rytm” – zabawa matematyczna z wykorzystaniem W.53–54, utrwalenie aspektu porządkowego liczby.

Rodzic układa trzyelementowy wzór. Zadaniem dziecka jest ułożenie takiego samego wzoru i kontynuowanie go. Rodzic zadaje pytania: Jaki kolor ma 4 / 8 / 7 element z kolei?

3. Zachęcanie dzieci do samodzielnego wymyślania zabaw.

 

Pozdrawiam,

Pani Kamila

13 maja 2020   Dodaj komentarz
pani kamila   zabawa   nauka przez zabawę   przedszkolak   muzyka  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Przedszkolekisielice | Blogi